Viser innlegg med etiketten nyheter. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten nyheter. Vis alle innlegg

tirsdag 20. mars 2012

Nyheter fra TINA WODSTRUP

Nyhetene fra TINA WODSTRUP er her!
Her er noe at det vi har fått inn i butikken:

 Lekker tunika/kjole med nydelig mønster i halsen.
 sommerlig i dus rosa
stilig mønster!

Kom innom og sjekk ut fler nyheter fra TINA WODSTRUP

mandag 19. mars 2012

MAILEG

Vi har utvidet maileg familien, i butikken. Og de søte kaninene har fått mer tilbehør.
Kaniner fra små babyer til større bamser.
Perfekt gave til en liten pike, eller som pynt i stua.












Kanskje en Maileg kanin til påske?

Velkommen til oss på MANGE TING :)

torsdag 15. mars 2012

Vårmote

Hos MANGE TING finner du herlige nyheter til vårgarderoben.
Her er inspirasjon fra merket Occupied
str. 36- 46

Endelig fredag, god helg alle sammen.

søndag 11. mars 2012

JUMBO KOPPER

Det nærmer seg påske, og det kan se ut som om påskesola har kommet allerede. Snøen på verandaen har nesten smeltet og man kan nyte en god kopp kaffe i solveggen. På MANGE TING har vi fått nydelige, romslige, kopper, som du kan nyte godt drikke i mens dy nyter vårsola:
 nydelige kopper i duse farger, med matchende asjetter.
 matchende kaffekrus til koppene over.

 Søte kopper med stjerne, vi har matchende boller til alle de tre fargene.


Kos deg i søndagssola, og velkommen innom for en hyggelig handel over helgen :)

lørdag 25. februar 2012

Durance og SAVON

Endelig, durance og SAVON har funnet sin plass hos oss på mange ting.
Deilige dufter av lavendel, honning og rose som du kan ta med hjem.


Forestill deg Provence med sine lavendelmarker....der ligger Durance...
Tradisjon og pålitelighet kjennetegner dette sted i Provence. Produktene er laget fra 100 års gamle orginale oppskrifter, og alle ingredienser er naturlige. Durance tester ikke produkter på dyr.  

SAVON de marseille
Disse såpestykkene dufter nydelig, og er utviklet av naturlige råvarer. Produktene testes ikke på dyr!

Vi har også fått håndkremer, som lukter nydelig. Lekker forpakning har de og. 

Kom innom MANGE TING, lukt deg frem og finn din favoritt :)

fredag 24. februar 2012

Lun natur i stua

I alle år har naturen hatt en synlig del i våre hjem, og som i høst er det fortsatt både trend, lunt og vakkert å ta naturen med inn.

De stilige bordlampene i tre ble ekstra lune med strikkede skjermer, taklampene med strikket skjerm gir også lunt og varmt lys.

 Å mikse røff natur med det moderne gir en stilig effekt, som her med den moderne lampen på det røffe, massive bordet.
Røfft, massivt og lunt.

Strikk og treverk passer godt sammen og gir et lunt preg. Disse sitteputene er både dekorative, og kjekke å ha når man har noen ekstra gjester og litt for få sofaplasser.
Også fine på verandaen til sommeren.

Hos oss på MANGE TING kan du finne fler interiørvarer i naturstil, velkommen innom.

God helg :)

torsdag 23. februar 2012

Nå pakker vi opp vårnyhetene!

Det er like deilig hvert år, å kjenne våren snike seg innpå vinteren. Høre snøen dryppe ned fra taket, og se sola skinne inn vinduet.

I dag var en slik dag, og på toppen av dette pakket vi opp en mengde nydelige vårvarer.

roser hører våren og sommeren til.

i løpet av våren skal vi også feire påske. matchende kubbelys og servietter. Legg merke til hanen på hyssing holderen.

søte små fuglehus fra miljögården, i flere farger.
 vårens puter
 vi har fått inn flere vårlige og lekre bilder.

 søte fuglehus, finner i flere farger, og med mønster.

 bead and breakfast

pynt opp godstolen til våren.

 Kanskje er ikke vinteren over helt enda, men vårstemning er fullt lov. Noen tekstiler med blomsterprint, pastellfargede kubbelys og en fuglekasse kan få hjemmet ditt i vårstemning på et blunk. 

Velkommen til oss på MANGE TING, for en hyggelig vårhandel!

onsdag 25. januar 2012

Green Gate i butikken!

De herlige blomstermønstrede koppene, og de klassiske prikkede servisene fyller hyllene i butikken nå, samt matchende tekstiler, dørmatter m.mer.

La deg friste, her kommer et bilderas:




















Servisene kan også mikses og matches :)

Hvilke mønster er din favoritt?

Ha en fin kveld :)