Viser innlegg med etiketten jul. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten jul. Vis alle innlegg

onsdag 30. november 2011

Adventstilbud

Adventen har kommet, i vinduene i byen lyser adventstaker og stjerner og julestemningen kommer.

Vi har tilbud på de flotte adventslysene våre med adventsvers og englemotiv, til kun 200,- (Sett med 4 lys)
 "så tenner vi det første lys
alene må det stå
vi venter på det lille barn
som i en krybbe lå"

Nydelige lys!


søndag 13. november 2011

maileg jul

Helgen går mot slutten, og i morgen er dørene hos MANGE TING igjen åpne.
På lørdag åpnet vi julebutikken, varm rødfarge, nisser, engler og inspirasjon for deg!

Sammen med julevarene sitter også julenissene fra Maileg, som endelig pryder butikken. De finnes i flere varianter og størrelser.

 En liten maileg nisse på klatretur..
 To gode naboer?
 Maileg kalenderen er også på plass <3 Kjempesuksess hos barna!
Da gjenstår det kun å ønske alle sammen en god ny uke med gode minner <3

fredag 11. november 2011

Åpning av julebutikken- supertilbud!

Hei hei!

Nå er nissene på vei inn i butikken, og på lørdag er det åpning av julebutikken.
I den forbindelse er det også et kjempetilbud på nissemor og nissefar!
Kun kr 100,- pr stk!!
Det kaller vi et kupp!

God helg :D

mandag 7. november 2011

Advent

Det nærmer seg dagene alle barn, og mange voksne venter på. Dagene med julekalenderen på NRK, og en luke å åpne hver dag.

Advent. Ordet får meg til å smile.

Jeg tenker tanker i lilla og rødt, og om tente lys.

Til advent settes også adventslys frem, enten man lager en dekorasjon eller har adventsstake er dette en viktig tradisjon i julen. Hver søndag skal et nytt lys tennes.

Under kommer litt inspirasjon, fra butikken, til adventslysene.
 Pakke med 4 adventshjerter med tall, lilla kubbelys, hyssing og hvitt fat med mønstret kant.
 numererte flasker fra 1 til 4 og lys, enkelt og pent.
 Nydelige lys, med englemotiv på den ene siden, og tall og adventsvers på den andre.
 Kubbelysene er dekorert med merker i zink med tallene 1- 4. Matchende fat med bord av hjerter. Legg merke til grenen med kongler og pyntegrusen, den kan jo jammen ligne snøkrystaller.
 enkelt og shabby! Brikkene selges i pakke med tall fra 1-4, her er de festet med hyssing rundt kubbelysene.
Disse små lysene selges i pakker med tall fra 1-24. Jeg får en herlig følelse av nostalgi!

Noen som gleder seg til advent?