Viser innlegg med etiketten Dette skjer. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Dette skjer. Vis alle innlegg

mandag 14. november 2011

HYGGEKVELD

Hyggekveld med moteshow!


Fredag 18.11, er det Spenst Toten Treningssenter som er stedet å være!

Dørene åpnes klokken 19.00!

Samarbeidspartenere denne kvelden er:
Mange Ting- Zizzi- B.young- Eurosko- Torkehagen Sport- Kleppes salong- My wedding dream- Bruktbua kafè


Vi kan by på moteshow, hvor det blandt andre blir vist klær fra Mange Ting. (Tina W, Cream m. fler)
Sang av Ingvild Nagell- Dahl og Jon Lotterud.
Danseoppvisning med Mia Børressen Nerødegård, som har representert Norge under EM og VM i Ido HipHop!
Hjemmebakst fra Bruktbua kafe.
Konferansier Klaus Bratlie.


Alle som kommer er med i trekningen av flotte premier!
Mange Ting åpner dørene klokken 21.00, etter showt, og alle deltagere får 20% på dame og jenteklær!

Flere av butikkene gir rabatt til delagerne denne kvelden og lørdagen etter. Se www.totentreningssenter.no

Meld deg på via sms til 97185583, eller til lene@totentreningssenter.no