Viser innlegg med etiketten Klær. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Klær. Vis alle innlegg

tirsdag 20. mars 2012

Nyheter fra TINA WODSTRUP

Nyhetene fra TINA WODSTRUP er her!
Her er noe at det vi har fått inn i butikken:

 Lekker tunika/kjole med nydelig mønster i halsen.
 sommerlig i dus rosa
stilig mønster!

Kom innom og sjekk ut fler nyheter fra TINA WODSTRUP

KJEDERQUIST

Denne nydelige strikkejakken, fra Kjederquist, har vi tilbud på til 1000,-


Velkommen!

torsdag 15. mars 2012

Vårmote

Hos MANGE TING finner du herlige nyheter til vårgarderoben.
Her er inspirasjon fra merket Occupied
str. 36- 46

Endelig fredag, god helg alle sammen.

mandag 6. februar 2012

CREAMIE



Denne søte kjolen/ tunikaen og herlige jumpsuiten har nå tatt sin plass i butikken. Behagelig lett stoff i sommerlige farger. str. 4- 11 år.


mandag 9. januar 2012

NYHETER- klær

Nå begynner nyhetene å komme, og fra i dag henger vi ut masse lekre vår/sommer klær.
Det er enda en stund til sommeren er her, men å gjøre garderoben klar er da ikke dumt. 
Kanskje kommer sommeren allerede til påske, som den gjorde for mange i fjor?

 Cream kan igjen friste med mange romantiske plagg, i de deiligste sommerfargene. La deg friste!

 herlig lett tunika, med broderte lommer, og blondekant nederst. 
matchende underkjole med blonder under. Kjolen finnes også i dus blå.
 stretch i stoffet på armene, fra midten av overarmen og ned.
 detalj på tunikaen
 haremsbuksen som ikke var lett å avbilde på dukken er virkelig både deilig å ha på og lekker. Bør ses!
 vakker bluse med knyting på ryggen.
 nydelig mønster på blusen

 søt, gammelrosa topp med blomstermotiv

 kjole/ tunika med lekkert mønster, vist med matchende tights.


 vakker, romantisk, kjole.

 nydelig mønster på brystet

 lett og lekkert. kjole/tinuka fra cream med snøring foran.

 tunika med herlige detaljeg og knyting i midjen.


Velkommen innom for en titt. Vi gjelper deg gjerne med både antrekk, gaver og interiør!

Hilsen oss på MANGE TING

lørdag 17. september 2011

Høstantrekk!

Her kommer noen høstantrekk, for store og små.
Lune plagg i herlige farger. Ingenting er som myke strikkeplagg og lag på lag på gradene begynner å falle.
 Jordfarger og natur hører høsten til, hvilket antrekk er din favoritt?
Også jenter i str 4-14 år har mye lekkert å velge i hos oss. Strikkejakken er jo helt nydelig, og har rosa brodert hjerte på ryggen.


P.S Nyheter fra Creamie ankom i dag!



torsdag 11. august 2011

Creamie

Velkommen til MANGE TING. Her vil det bli oppdatert om nyheter i butikken jevnlig, så følg med! Bilder fra butikken vil komme innen kort tid.

Mange av dere har allerede lagt deres elsk på klesmerket Cream. De nydelige klærne med romantisk stil, og som lekkert kan kombineres lag på lag.

I høst lanser Cream en linje for barn, kalt Creamie. De heldige vinnerne av denne nyheten er jenter i alderen 4-12 år.
Jeg var nede i butikken og tok en titt tidligere i dag, plaggene er søte, vakre og kjentes veldig behagelige ut.





Som dere ser er klærne i samme stil som damekolleksjonen.
Jeg er iallefall forelsket i disse klærne, og tror nok min niese kan nyte godt av det..

Marita/ Mange ting